Subscribe:

Pages

Wednesday, 1 August 2012

Tawaran Kemasukan ke Program Sarjana / Doktor Falsafah UTHM

Assalamualaikum w.b.t. pembuka bicara..


Alhamdulillah dapat tawaran sambung belajar ke peringkat sarjana / PHD di Universiti Tun Hussein Onn Malaysia, Batu Pahat Johor..perasaan sekarang berbelah bahagi..rasa macam nak sambung terus je ni..memandangkan posting yang tak tahu bila ni baik sambung terus je..bukan posting je, interview pun tak tahu bila..bila la nak dapat jadi cikgu ni..kalau boleh nak dapat gelaran doktor dalam masa yang masih muda..hehe..tapi bila fikir2 balik rasa macam malas la pulak nak sambung..nak kena rehatkan otak yang masih belum rehat sepenuhnya..lagi pun tahun depan plan nak kahwin..kena cari kerja lain dulu la sementara nak tunggu posting ni..apa2 pun lepas raya ni baru buat keputusan nak sambung ke tidak..raya nanti jemput2 datang rumah ye..selamat berpuasa..

25 comments:

trah zain said...

tahniah, nnti leh amik Phd lak..hehe
all d'best!!

suweet kiwee said...

tahniah cikgu ^^

SemanisRedVelvet said...

tahniah... buat research tuuu...dasatt..hebatttt

buatbest said...

tahniah kawan~

rOzirOx said...

wah tahniah firdaus! buatlah solat istikharah kalu konpius sgt..insyaallah.. selamat maju jaya ya!

caliph shuriken said...

congratz bro.. all da best ^^

obat tradisional impotensi said...

sukses ^_^

pengobatan alami batu ginjal said...

Salam blogger,, setelah saya baca, artikelnya menarik dan bermanfaat..
^_^

pengobatan alami ayan said...

wah menarik sekali informasinya, jadi dapat inspirasi baru...
bagus lah

Jelly Gamat Luxor said...

Selamat ya... semoga menjadi awak yang baik..

jelly Gamat said...

Mantap... semoga berhasil..

Pengobatan Tradisional Asam Urat said...

makasih ya mas informasinya..

obat mioma said...

info sangat bagus mas

obat mioma said...

apdet terus y informasinya
//.....

obat multikhasiat said...

ok...! makasih gan atas info nya...! salam bloger...!

obat darah tinggi said...

Menarik sekali..
Artikel yang Anda berikan sangat bermanfaat,,
salam semangat.

Slimming Capsule said...

selamat siang .. :)
makasih ya informasinya ,, sering2 kasih berita yang sangat bermanfaat .. :)
http://goo.gl/UwxBWn

obat pengapuran tulang sendi said...

makasih banyak

obatasmaterampuh.wordpress.com said...

boleh juga nih

Cara Mengobati Kanker Hati Stadium 4 said...

terimakasih atas informasinya

Obat Mata Minus Alami said...

terimakasih atas informasinya

bahaya diabetes bagi ibu hamil said...

terimakasih informasinya http://goo.gl/DLgo14

Lutut Naga said...

salam, tuan. boleh bagi surat tawaran penuh x? sy nak tgk ayat berkenaan surat bkenaan untuk dibuat rujukan. huhu

Rani said...

gatal | denature | obat | eko priyanto | eko priyanto | kutil kelamin | denature | wasir | denature | obat herbal | denature | wasir | kemaluan keluar nanah | eko priyanto | sipilis | kutil kemaluan | kutil kemaluan | kutil kemaluan | kutil kemaluan | kutil kemaluan | obat kutil | kutil kelamin

obat penguat tulang sendi said...

Obat Herbal Penguat Tulang Sendi
triflex capsule green world

Post a Comment