Subscribe:

Pages

Saturday, 21 July 2012

Kembali Bekerja

Assalamualaikum w.b.t. pembuka bicara..

Alhamdulillah dah masuk hari kedua kita berpuasa di bulan Ramadhan ni..Bulan Ramdhan bulan penuh keberkatan..hari kedua berpuasa bermakna dah masuk hari kedua bekerja..tapi bukan nak kerja sangat pun..cuma nak menolong kawan kat kedai untuk mengisi masa lapang disamping juga untuk menguatkan otot dan mengisi poket yang semakin kosong..hehe..kerjanya hanya angkat makanan2 beku yang dibekalkan ke tauke2 bazar ramadhan berdekatan..tapi masa kerjanya agak lama..dari pukul 8 pagi sampai 6 petang..masa tu tak dapat la nak online..dah balik kerja baru boleh online..pastu malam pula tidur awal..semalam sebelum pukul 10 dah tidur dah..mungkin disebabkan 1st day puasa tidur tak cukup..dan mungkin juga keletihan yang amat sangat sebab agak dah lama tak kerja..dah 3 tahun tak kerja..sekarang kena aktifkan badan balik..lemak2 kemalasan yang berkumpul kat badan ni kena dinyahcaskan secepat mungkin..
ok2..nak bersiap sedia untuk berkerja pula ni..


SELAMAT BERPUASA SEMUA
JANGAN PONTENG PUASA YE

5 comments:

Cik Rongoks said...

selamat bekerja ^^

Aida Omar said...

cikgu dah dapat kerja eh..Alhamdulillah . nanti boleh belanja aiskrim.. agaga.. selamat berpuasa cikgu dan semoga makin bertambah murah rezeki cikgu :)

siti naqiah said...

keja lelok ye :D

puteri kasih said...

selamat bekerja..lepas ni leh la belanje saya kan :P hehe

selamat berpuasa juga yer. Jangan ponteng tau :)

Cik Yaya said...

slmt mjalani ibdh puasa ye..^_^

Post a Comment