Subscribe:

Pages

Saturday, 3 March 2012

Dihambat Kesibukkan Melampau..

Assalamualaikum w.b.t. pembuka bicara..


Alhamdulillah dapat juga luangkan masa sedikit untuk menulis entri..
sudah agak lama tak berBW..
dah tersangat rindu kat kawan2 semua..
tapi apa boleh buat..
kena utamakan perkara yang penting dulu..
tugas mendidik anak bangsa mesti didahulukan..
InsyaAllah jika ada masa terluang nanti akan cuba BW kembali..
dan dalam kesibukkan ini ada juga rezeki yang datang..
dapat BE Samsung Galaxy Y dan The Lorax..
nanti kalau jenguk blog ni jangan lupa klik2 ye kalau kelihatan..hehe..

ok nak pergi mandi dan pergi makan..
perut sudah berbunyi hon kereta api..
sekian terima kasih..

4 comments:

puteri kasih said...

orang tu dah busy sampai dah lupa kat kawan dia yang sorang ni...majok camni

Mohd Firdaus said...

bukan lupa tp busy..pagi g skolah..blk skolah ptg tu pun dah pkul 4 lbih..pstu tdo jap..xpun g latih budak main bola ke ragbi ke..mlm tu sediakan bahan utk ngajar esk..agak penuh jadual..hehehe

Suraya Aris said...

takpelah pengorbanan seorang guru tiada nilainya :)

Aida Omar said...

baik cikgu ^^.. hehe. tudia hon kereta api.

Post a Comment