Subscribe:

Pages

Sunday, 18 March 2012

Cuti Sekolah Sudah Habis..

Assalamualaikum w.b.t. pembuka bicara..

cuti sekolah sudah habis maka kesibukkan akan muncul sekali lagi..
sekarang ni pun agak busy menyediakan bahan-bahan yang akan diajar esok disamping membuat rancangan mengajar dan laporan harian semasa di sekolah..
masa cuti sekolah duk bercuti sakan..
dah habis cuti sekolah baru duk kalut nak siapkan semua..
al maklum la baru je habis belajar, so perangai masa belajar tu masih tak berubah..
bawa printer pulak toner lupa nak bawa..
sia-sia je bawa printer tapi tak leh nak guna..

kali ni tak nak membebel banyak-banyak..
banyak lagi kerja yang tak setel..
kalau membebel banyak ni nampak gayanya memang tak siap la kerja..
kesian pelajar-pelajar tak dapat pengajaran yang terbaik esok..
semperna cuti sekolah yang dah habis ni cikgu tinggalkan entri ni dengan 1 gambar bercuti kat cameron yang lupa nak upload hari tu..
1 je..tak leh banyak-banyak..
nanti jatuh pulak market..hahaha..


macam sikit pulak 1 je..
tambah 1 lagi la masa bercuti kat langkawi..hehe..


dah2 gi wat kerja..
sekian terima kasih..

4 comments:

Kasih Salina said...

wow..bz nya cikgu..

Cik Itam said...

selamat mengajar ckgu..aha..lupa nak tnya..cikgu ajar subjek apa??

Mohd Firdaus said...

ajar subjek kimpalan arka dan kimpalan gas..nak belajar ke??hehe

puteri kasih said...

gmbr langkawi tu lagi smart berbanding yang cameron.

awak tak sesuai bergambar ngan strawberi kot..hehehe

Post a Comment