Subscribe:

Pages

Tuesday, 27 December 2011

Tragedi Ombak Besar di Pantai Teluk Lipat Dungun..

Assalamualaikum w.b.t. pembuka bicara..



ombak besar membadai pantai di peraiaran pantai timur..
antara yang teruk terjejas adalah pantai teluk lipat di dungun terengganu..
ombak besar ini berlaku pada malam 25/12/2011..
ombak besar yang berlaku ni adalah yang terburuk setakat ini..
tempat ni juga adalah tempat lepak2 nga kawan2 dan family..
tempat memancing..
tempat hilangkan tension..
tempat dating pun ya juga..hehe..
amat sedih juga mengenangkan keadaan dah jadi macam ini..
tak sempat pulak nak g melawat tapak tragedi ni..
bulan 1 ni balik kampung terus g melawat..

tragedi ini berlaku sebagai peringatan kepada kita semua..
dah makin banyak bencana berlaku sekarang ini..
ini lah tandanya................



5 comments:

Khairil said...

sebagai peringatan kepada umat manusia tenatang kebesaran-Nya...

Ujie said...

setuju dgn khairil..
ambil peringatan utk perbaiki iman.

ayushida said...

peringatan semakin banyak diberi...tetapi manusia semakin ramai yang lupa diri....nauzhubillah.... semoga kita sentiasa mendapat petunjuk dan hidayah...

Aida Omar said...

amaran bahawa dunia semakin uzur kerana tangan manusia..

amalan harus ditingkatkan..

puteri kasih said...

terpaksa la awak cari pantai baru...hehehe

Post a Comment