Subscribe:

Pages

Thursday, 24 November 2011

Somewhere Over The Rainbow



Somewhere Over The Rainbow - Conie Talbot

Somewhere, over the rainbow, way up high.
There's a land that i heard of
Once in a lullaby.
Somewhere, over the rainbow, skies are blue.
And the dreams that you dare to dream
Really do come true.

Someday i'll wish upon a star and
Wake up where the clouds are far
Behind me.
Where troubles melt like lemon drops,
Away above the chimney tops.
That's where you'll find me.

Somewhere, over the rainbow, bluebirds fly.
Birds fly over the rainbow,
Why then - oh, why can't i?
If happy little bluebirds fly beyond the rainbow,
Why, oh, why can't i?

Budak ni masuk final Britain's Got Talents 2007 dan pada masa tu baru berumur 6 tahun..
sangat suka dengar dan tiap kali tengok budak ni nyanyi kat youtube video masa kat Britain's Got Talents 2007, air mata ni macam nak mengalir..
tak tahu kenapa tiba2 jadi sebak..
she has an amazing voice..

19 comments:

puteri kasih said...

ala awk..jgn la gi over the rainbow...payah saya nak cari :P

Mohd Firdaus said...

sy nak g menyepikan diri untuk seketika nanti..

puteri kasih said...

takleh...sebab sy yang nak pergi

Mohd Firdaus said...

biar sy g dulu..hehe

puteri kasih said...

awk takleh pergi..sy tak izinkan...hahahaha :P

Mohd Firdaus said...

biarlah..nak g jugak..hehe

puteri kasih said...

takleh...nanti saya takde kaunter aduan

Mohd Firdaus said...

ape yg ssh..org lain kan rmai lg..hehehe

puteri kasih said...

tak nak :(

Mohd Firdaus said...

nak ke taknak kena terima jugak..hehehe

puteri kasih said...

kalau sy tak nak terima gak?

Mohd Firdaus said...

mane bleh..sy pun kena tdo awk..xleh on9 sepanjang masa..hehehehehehehehehehehe

puteri kasih said...

awk ni..cepuk kang :P

abis awk ingat sy ni tak tido ke :P

Mohd Firdaus said...

hahahaha..sy ingtkan awk x tdo..

puteri kasih said...

ingat saya ni robot ke

Mohd Firdaus said...

awk bukan robot ke??hahahaha

puteri kasih said...

jadi selama ni awk ingat awk berkawan ngan robot la eh

chegu abbas said...

sweeett...komen mengomen hihihihi

Anonymous said...

Heya! I just wanted to ask if you ever have any problems with hackers?
My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing a few months of
hard work due to no backup. Do you have any solutions to stop
hackers?
Also visit my homepage : mackeeper review

Post a Comment