Subscribe:

Pages

Thursday, 6 October 2011

Bergambar Kenangan Sem Akhir..

Assalamualaikum w.b.t. pembuka bicara..

pagi tadi tengah panas bergambar kenangan 1 kelas..
tapi gambarnya tak siap lagi..
photographer tu cakap dalam 2 minggu baru siap..
untung jugak jadi photographer ni..
1 kelas ada 33 orang..
1 set combo A gambar berharga RM21.00
1 kelas diorang boleh dapat RM693..
kat UTHM ni ada banyak kelas..
ni hanya kerja untuk 2 hari, khamis & jumaat..
lumayan jugak kan..hehehe..

yg ni macam eksekutif muda yg skema kan??
hehehe..

ada gaya macam jutawan MLM x??
ataupun duta UTHM??
hehehehe..

yg ni pulak macam ape??
vintage star ke??
hahahaha..

22 comments:

♥Aien Najwa♥ said...

aiseymen cikgu!!~~pixc last 2..ape macam...=D

~ selowmelor ~ said...

last tu mcm hantu kak limah :D

Cik Azizah said...

cikgu pon pandai bergaya kan..hikhikhik

puteri kasih said...

mula-mula segak bergaya..last sekali tu macam dah bertahun tak cuci rambut..kihkihkih

ChaCha said...

teringin le tu kan...

cik kiwi's said...

wahhh..kacak nye!. tergoda..:P

Semut Senyum said...

cikgu ni lecturer kt UTHM ke?

stellaizz said...

pewitttt segak bergaya gitu..pic last tu x lehh bla......

cik panadol said...

perhhh gaya cikgu tak menahan hehe...

harrazdani said...

smart cikgu....terbaik...great teacher.

BeaN MorENo said...

kim salam kat melromeo eyh

budakijaupendek said...

hahaha
gamabr last tak boleh blah la!

MAYA_mustwany said...

gambar last..terbaekkk.kih3..

Mrs Military said...

kompem bdk skolah suka tgk gmbr yg last 2...leh jd set induksi dalam kelas

Fatin Sallehuddin said...

wah ! gambaq last smart doh :)

NoYB said...

ceO mner ni??? huhuhu...nice piC... ^___^....last piC tu ~ no Comment but...kreatiF...@___@

afzalsukasuki said...

perghh dah mcm bisnesmen!huhu

Cik Kasih said...

yg last plg smart! jtuh hati..ahhaa

tunz said...

fuyooooooooooooooo
sekali pandang macam rosyam nor
dua kali pandang dh mcm ******(cencored)hahahahah..

♥ norlida ramli ♥ said...

nice pic 1st & 2nd..ada gaya jd cikgu..

haha..yg pic last skali mcm ??pembunuh bersiri tak diiktiraf.haha

cikguden said...

macam familiar je tempat ni. hehe

Hareez Haiqal ™ said...

aiseymen..memula kachak..last-last ape cer?

Post a Comment