Subscribe:

Pages

Saturday, 6 August 2011

Tidur Kat Pantai..

Assalamualaikum w.b.t. pembuka bicara..

oleh kerana dalam seminggu ni  cuaca kat terengganu mencapai tahap kepanasan melampau, jadi petang tadi pergi ke pantai untuk tidur..giler syok kena angin pantai..sejuk je..kena pulak dengan pantai tu cantik..air biru je..pasir pantai pulak cantik je..tapi balik je dari pantai tadi terus hujan..sampai tengah menaip entri ni pun hujan lagi..tu la sebab online awal hari ni..kalau tak hujan memang dah ada kat surau untuk berterawih ni..hehehe..

 sila abaikan orang tak hensem ini..haha



nama pantai ni pantai teluk lipat..pantai ni sesuai untuk aktiviti memancing..untuk mandi-manda adalah dilarang sama sekali..untuk mandi manda boleh ke pantai teluk bidara yang jaraknya dalam 10 minit dari pantai teluk lipat dengan kelajuan maksimun..hehehe..ada 1 lagi pantai yang canti..pantai teluk gadung..pantai ni berhadapan dengan uitm dungun..so mesti la ramai aweks2 kan..hehehe..

p/s : cikgu bukan photographer..so gambar semua macam hampeh la..hehehe..kalau nak tahu terengganu menjadi kawasan kegilaan photographer rmh sewa cikgu..hehehe..

22 comments:

ChaCha said...

semuanya macam soalan yang cha tanye je..ahhahah :P

puteri kasih said...

saya amat sukakan pantai..tapi ada orang tu suruh siap tapi tak datang menjemput :P

Mohd Firdaus said...

dah jemput dah td tp xde pun kt rmh..hehe

shahira :) said...

ecehh,,alasan tak pergi terawih ni..ye dok.hahaa :D gurau je :) cantik gilaa pantai ni kot

Khairil said...

bro cikgu...aku suka le gambar pantai tu..cantik!...

Jiejah Gorjes said...

bape jam cikgu telah memengsan kan diri kat pantai tuh???? ish ish ish tidoooooo jerk keje cikgu ni!!! :p

cik bulan said...

pasir panjang punya pasir agy cantik..*tetiba..hahaha

♥Aien Najwa♥ said...

1) bukan kt gmbar 2 org hensem ker???..merendah diri la pulak..hehe..

2) kalo teluk lipat, just utk mmncing, kt mne tmpat sesuai..mcm utk mndi mande jer sesuai..hehehe..=)

3) Pantai teluk bidara cntik x???..tak pernah g..

4) chantek per gmbar2 2..pandy men'centre kan keindhn pantai dlm kemera..

P/S : Nice eNtry..=)

Mohd Firdaus said...

1) ckup lengkap semua sifat..hensem la disesetengah mata org..hehe

2) utk mandi ade pantai teluk bidara,kuala abang dan rantau abang..semua ni kat daerah dungun je..daerah lain byk lg..

3) pantai teluk bidara tu cantik jgak la..ade batu2 besar..

4) hahaha..xde la cantik sgt..guna camera handset je..

sue_suriani said...

ganu mmg terkenal ngn pantai nye..wee..bez nye kalu dpt lepak kt tepi pntai kn..rindu kt kg..besut de gk pntai..jengka ni de pokok sawit jer...

AIEN NOT ALIEN said...

dapat pahala tengok keindahan ciptaan ALLAH S.W.T

suka pergi pantai jugak..kat melaka banyak pantai..hehe..

♥Aien Najwa♥ said...

wokei..TQ..terjawab sudaaa..=))

m!3yr4h_LolLy said...

pantai nie ktne heh ?
syok beb tido tepi pata.. wah

Lea IsNaw! said...

panas melampau?
bukan hujan ke semalam

Adam Haiqal said...

is dat so?sorry adam lupa la tu..okay adam dah review blog firdaus..sorry ye.

abah khalisha said...

ms belajar kat uitm mache dl abah pernah gak kuar ngan saing-saing naik van pastu g tidur kat pantai penarik...tidur atas kayu je...sonok ingat kenangan lama

izzysabki said...

gambar mmg terbaek:D

Aida Omar said...

saya tak dapat nk abaikan org x hensem tu mesti nk tgk..haha.

peh cikgu romantik habis tido dekat pantai..hihi

ILA HonEyBuNNy said...

berada di tepi pantai sangat la best..

angin2 pantai y sepoi2 bahasa gitu..ehhehe

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

pantai oh pantai

lame tak pegi pantai

pantai sangat best .

bole dengar bunyi ombak yang menenangkan . dan angin yang sepoi sepoi gitu

:)

azeelia azman said...

syok kott dok pantai time panas3. lama bebenor dahh tak mandi pantai. haha.

laskar pelangi said...

kata nak tidur dilayan dengan angin pantai..tp tidur dalam kereta..hik3=D

rindunya nak g pantai tu..dulu selalu lepak situ...

Post a Comment