Subscribe:

Pages

Wednesday, 3 August 2011

Entri Ringkas : Layak Ke Aku Jadi Cikgu??

Assalamualaikum w.b.t. pembuka bicara..


layak ke kalau macam ni??hahaha..

27 comments:

Bluewendy said...

serabai tol..hehehee, tak layak..kasi potong dulu itu rambut..hehe

cik kiwi's said...

layak je. hahaha. jadi cikgu kh dok bengkel. tak pun cikgu sains dok kat makmal. kih kih. :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

layak layak

tapi rambut tu sempoi sangat

heheh

G3-lina said...

MAKSUD CIKGU TU TERLALU BESAR.. SEDANGKAN PENGEMIS AT TEPI JALAN TU PUN MAMPU JADI CIKGU ASALKAN DIA MENGAJAR SESUATU YANG BERFAEDAH.. SO.. JAWAPAN SAYE.. LAYAK JE..

budakijaupendek said...

dari segi pendidikan layak.
dari segi penampilan tak layak.
jujur ni.haha

||aLeaSaRa|| said...

slm ramadhan ye!ni ke style rambut cikgu skrg???hurm nanti takut masa mak bapak ajak anak2 gtg rambut,diorg menangis melalak tak mau sbb nak stylo cam cikgu.hah camner he3....

Cikya said...

erkk, sangat dasyat.. T___T
sila potong rambut.
haha

Lieyly ︱ Alia said...

cikgu ptong rmbut dulu , hahaha ! :D
bru layak :D

CikGU AnEM... said...

Xlayak kalo btol kua ni nak jd cikgu DG41...hahahah =)

♥Aien Najwa♥ said...

xlayak !!! =D
sebab rambut panjang giler..
nt kalah kang ngan otai skola..kikiki..(",)..

harrazdani said...

terbaik laaa brooo....hahahaha

toblerone said...

sblm sempat melepasi gate sekolah da kene halau dgn guru besar.. haha

stellaizz said...

ehh apa tu???rambut ke tu ?hahahahahhahaha

Mr.Oren said...

layak la...nak ajar guna OTAK..bukan RAMBUT.hahahahha

ChaCha said...

biar selekeh ilmu penuh :)

m!3yr4h_LolLy said...

layak je kot..
heee

simanis said...

Macam dalam gambar tu, x layak langsung okkkk...Rambut kena trim lagi...warna baju jangan menyala sangat sebab boleh menyebabkan murid2 hilang fokus...

Dah posting nnt reti ah tu...hehe

syafiqakarim said...

haha terbaik.
bole jd cigu tuk juvana 2 nanti
haha

cheqwa said...

kekekeke...apa kata jadi cikgu PJ ?hihihi :D

Cik Ca'ah said...

cikgu disiplin kot. sambil potong rambut bebudak,boleh potong rmbut sendiri. free what! :)

nur zalfa afra said...

btul2 ringkas entrynye, cam nie pon blh eak? hahaha

Madam Pam said...

layak,don't jugde the book by it's cover!

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

kalo penampilan gtu..nampak bebenor xlayak..

tiefazatie said...

pergh..dasat cikgu nie..hihi..otai sekolah nie..haha

Terbelog said...

layak-layak hehe

wan_cikgumuzik said...

hafis??? awan nano?? kah kah kah kah...

kelayakan bukan pada rupa.. kelayakan pada jiwa.. think about that..

nashanadz said...

ni patut patut ca kap ga wau jadi ca alip bot cabot! haha

Post a Comment