Subscribe:

Pages

Sunday, 12 June 2011

Kursus Sijil Kemahiran Malaysia

Assalamualaikum w.b.t. pembuka bicara..


hari ni bermula la kursus yang ditunggu2..
cuti 4 bulan akhirnya terisi dengan benda2 yang bermanfaat..
kursus ni akan dijalankan di ADTEC Batu Pahat..
bahagian yang diambil adalah kimpalan..
kursus ini hanya sebulan tapi diharapkan ilmu yang diperoleh boleh diajar kepada anak didik yang akan dididik kelak..(skema giler kan ayat..biase la bakal cikgu..hehehe)
walaupun dah ada diploma kejuruteraan mekanikal dan bakal mendapat degree pendidikan teknik dan vokasional, kursus ni amat penting untuk menggilap skill2 yang sekian lama tak dipraktikkan..
lagipun sekolah teknik dah banyak ditukarkan ke sekolah vokasional..
so nak taknak kena ambil juga kursus ni..

lepas ni memang masa untuk berblogging terhad la..
kursus start pukul 5 hingga 11 malam..
hari minggu start 8 pagi hingga 5 petang..
cuti tak tau hari apa..
mungkin dalam seminggu tu takde cuti kot..hehehe..

14 comments:

Cik Mimie said...

gudluck cikgu..^_^

chipshoes said...

hi, Followers (1221) follow balik gan..

Shiety Myra Chubbyra ;P said...

folo U gudlux then di sana

wAwANiNi said...

balik awal la ye ke BATU PAHAT...^^

syrupmasin said...

cekguuuu :)

Syuxer said...

ada elaun ko dop cikgu?

Mohd Firdaus said...

xde..semua ditanggung sendiri..hehehe

Aida Omar said...

belajar sampai mati erk cikgu? hehe
good luck ea cikgu..moga2 ilmu cikgu dirahmati Allah :)

chegu abbas said...

rajin nya dia...good luck ye..

Cik Dodol said...

all the best, cikgu. :)

kiwi said...

rajinnya, nanti dah kerja boleh la hantar gi kursus selalu :))

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

gudluck and all the best ye... (^^,)

CikFF said...

berbaloi la tade cuti..pat ilmu. hehe

:)

HAFIZAL said...

semoga terus maju cikgu...

Post a Comment