Subscribe:

Pages

Thursday, 26 May 2011

Awas Perempuan Berkepala Seperti Bonggol Unta

Assalamualaikum w.b.t.

awas kepada perempuan yang sukakan fesyen tudung bonggol unta..
sila baca dulu sebelum anda memakainya..
sebab semakin lama semakin ramai yang kepalanya berbonggol..
sampaikan ada yang sanggup letak bekas apa ntah semata2 nak bagi orang lain tengok dia punya bonggol lagi tinggi..hahahaha..

tidak lupa juga kepada perempuan yang berpakaian telanjang..
macam mana tu??dia pakai baju pastu dia buka depan orang ramai ke??
hahaha..ni perempuan yang suka pakai ketat2 la..
saiz badan L tapi nak pakai saiz S..
sama2 la kita renung2kan..

6 comments:

Madam Pam said...

cuba adik nasihatkan pd kwn2 perempuan adik, akak dah cuba pada kekawan akak.tapi masing2 bg alasan je..akak dah cuba!!

Mohd Firdaus said...

biase la kak..mmg akan ada byk alasan..ada kawan ckp Dr Mashitah pun ckp pakai mcm bonggol tu x salah..tp xtgk lg kenyataan mashitah tu..klu btl la dia ckp cmtu xtau la nk ckp ape..org yg pandai agama mcm dia pn x betul..

Madam Pam said...

jadi apakah penyelesaian kepada masalah ini?

Mohd Firdaus said...

"Kalau tiada orang yang mahu mendengar kalam bicara dakwahmu, teruskan juga menyampaikan kerana seluruh alam memahaminya. Malah seluruh alam gembira mendengar dan menyahut kalam-kalam yang mengagungkan Tuhan."
- Badiuzzaman Said Nursi -

mamaafzal said...

banyak dah saya tengok...dlm tv yg bercerita pasal agama pun ada gak yg pkai cam ni...susah nak cakap.sekarang tudung dah jd fesyen...

Onitsuka_hana said...

sanggol tinggi xboleh.kan perempuan rambut panjang kena bersanggul tp sanggul xleh bg tinggi cm dalam gambar

Info : Butik muslimah

Post a Comment