Subscribe:

Pages

Saturday, 19 March 2011

Hari Sukan Fptek..Biru Hebat..

Assalamualaikum w.b.t. pembuka bicara..

FpTek Chill Day 2011
Tempat : SMK Sri Gading
Tarikh : 19 Mac 2011 (7.30 am - 1.00 pm)
Rumah Sukan : biru, merah, hijau kuning

Alhamdulillah satu lagi program dah berlangsung dengan jayanya..
tahniah kepada ppihak penganjur iaitu rakan sekelas cikgu..
program ini juga dibawah subjek pengurusan kokurikulum..
dan yang pentingnya rumah biru menjadi johan keseluruhan..hehehe..
walaupun pada awalnya rumah biru jauh ketinggalan tapi atas semangat tak mengenal erti putus asa dan kehebatannya ketuanya, rumah biru berjaya juga untuk menjadi johan..
siapakah ketuanya??tengok la gambar kat bawah ni..hehehe..
acara yang dipertandingkan adalah acara balapan dan sukaneka..
acara balapan tak sempat nak snap pic..
teruja sangat nak lari tapi kalah..hahaha..

ni la ketuanya..hahaha

 ni acara lari kaki tiga..tapi kalah sebab tali putus..hehe

 acara tarik tali ni menang..

bila koboi main tarik upih..sampai tergolek2 atas rumput..

tengok la scoreboard ni..hehehe..

hamper untuk johan..

piala pusingan untuk johan..

ni geng2 rumah biru..memang power..

bersama pihak penganjur dan ajk dari pihak sekolah..

tapi biasa la kan..kalau dah menang mesti ada yang tak puas hati kan..
mentang2 la budak2 rumah lain tak power macam geng2 rumah biru..hehe..
tapi nak buat macam mana..
keputusan juri adalah muktamad..
lagi pun rumah biru memang layak menang dari rumah lain..

lepas ni iaitu hari jumaat hingga ahad ada satu lagi program..
program camping unit beruniform bersama SMT Batu Pahat..

sekian wasalam..

16 comments:

caliph shuriken said...

dh lama x main lawan tarik tali ni, hikk...

latest en3: krisis nuklear jepun

PurpleOked said...

yeke lawan tarik tali tu menang?? cam x caya jer...hehehhe

Mohd Firdaus said...

tengok je kurus cmni tp yg lain kt blkg ade yg bsr2..hehehe

Pirate said...

Semat sungguh cikgu hahaha

mizz arelida said...

memg best sukan kali ni...group biru lbh kpd budk2 sbb meng majoriti dlm sukaneka,..sukan balapan raking paling last..huk

Yastro said...

Waahh...cikgu bersukan pakai topi koboi nih....hahaha

mira nur said...

haa rindu nyer sekolah, ada rumah sukan...uhuukk.

Cik Feesya said...

cikgu firdaus..pinjam topi koboi tu boleh dak??nak pakai waktu sukan sekolah nanti...kompem jadik model atas padang nanti :)

manueng said...

rindu plak sukan sekolah dulu~

Henry Zackery said...

rindu zaman skola dulu :)

Artis Baru Melampau

ummiross said...

Hidup rumah biru!, ummi sokong cikgu...

Cik Yana said...

Dulu masa sekolah2 dulu, suka sangat tengok cikgu main sukan ramai2. Time tu la baru dapat tengok cikgu yang garang tak jadi garang. Hahaha~

Entry terkini: Serius Letak Jawatan Camni :P

teDD said...

wahh..da lame tinggalkan skolah.. nikah di masjid boleh atau tidak??##

shigellazoster said...

hai cikgu.. :P bule tolong like kn pic saye tak...

like kn due2 link ni...

1. Please like ths page first
http://www.facebook.com/album.php?id=126505400703864&aid=15040#!/pages/EBOUTIQUELIVING/126505400703864

2. Then Like this contestant
http://www.facebook.com/album.php?id=126505400703864&aid=15040#!/photo.php?fbid=196467383707665&set=a.126537424033995.15040.126505400703864&theater

Fatihah said...

Teringat zamzn persekolahan dulu.. acara paling best tarik tali.

najah hijriah said...

gmbo atletnye tak byk... gmbo cikgu yg byk..hehehehe

Post a Comment