Subscribe:

Pages

Saturday, 5 February 2011

Terengganu,Paka to Johor,Parit Raja..

Assalamualaikum w.b.t. pembuka bicara..

Alhamdulillah dah selamat sampai kat parit raja setelah seminggu bercuti..
agak keletihan perjalanan hari ni..
tak macam hari2 yang sebelumnya..
mungkin disebabkan hari ni memang panas kaw2..
lagi pun kat segamat tadi jalan jem..
agak lama jugak la kat segamat tadi..

sebenarnya plan asal nak singgah segamat..
nak jalan2 sambil melawat mangsa banjir..hehehe..
macam YB la pulak..
tapi plan kena ubah saat2 akhir disebabkan perkara yang tak dapat dielakkan..
so teruskan la perjalanan tanpa henti dari terengganu ke batu pahat..
tak dapat nak makan mcd kat segamat..hehehe..
nanti cuti sem ni harap2 boleh la jalan2 kat bandar segamat..

cikgu ada bawa keropok dari terengganu ni..
sape2 nak cepat la datang sini..
kerepok lekor memang limited edition..
tadi dah habis 1 bungkus..
ni ada 1 bungkus lagi yang siap sedia untuk dimakan..
best keropok ni..
cepat2 datang..
kalau tak anda akan mengalami satu kerugian..hehehe..

 sedap keropok lekor ni..hehe

ni 1 bungkus RM10..sape cepat dia dapat..hehe

ok setakat ni untuk kali ni..
sekian wasalam..

13 comments:

ku izzati said...

sedapnye keropok leko!!nak2..

anisahsofiah said...

ade lg x? nk jgk..

Mohd Firdaus said...

ada lg ni..mri la ambik klu nak..

Bulan said...

wahh.bestnye dpt mkn keropok lekor.
teringin je nk mkn.

Mohd Firdaus said...

bulan mri la cni..ade byk lg ni..hehehe

r-mean said...

keropok no 1 dimalaysia..haha

haninihanis said...

hahaha, plan na singgah kt segamat tak jadi sbb ade pkare yg tak dapat dielakkan. trase tahu. cuti sem kite wat plan baru ek :)

||aLeaSaRa|| said...

dah sampai umah lah ye ni..wah mesti dah hbs kopok lekor tu...huhu

Pem.Perpustakaan said...

wah... PP dh ketinggalan nampaknya nak merasa kropok mai dr trengganu nie...

"Apa2 hal semoga dipermudahkan kehidupanmu whai teman..."

Waaa Umah PP masuk air banjir...

Entry Terkini : Pembacaan dan Pertumbuhan Akal Budi

student said...

siyes keropok tu nmpak mmg sedap!^_^

UPDATE!
Buat langit Ungu (1)
MESIR: Suatu Pandangan Peribadi

ibu iEmA said...

ooo...bestnye kopok lekor tu....mmg sedap pun kepor ni..sbb ibu EiMa dr trgganu..dah biasa makan pun tp x prnah jemu..sbb sdap....lpas ni sapa2 rasa tingin kopok leh lah order nge ibu...heheheeee.......

Jijie said...

Sy x paham sgt ttg KSSR nih?same jer ker ngan KBSR?

Yastro said...

makcik gua tinggal di parit kemajuan...

Post a Comment