Subscribe:

Pages

Thursday, 24 February 2011

Riang Ria Gua Tempurung & Night Safari..(bahagian 1)

Assalamualaikum w.b.t. pembuka bicara..

Program : Ekspedisi Gua Tempurung & Night Safari..
Tarikh : 22 & 23 Februari 2011

Alhamdulillah dah selamat pergi dan balik..
program pun berjalan lancar..
ni geng2 cikgu punye program..
1 kelas bakal2 cikgu..
camni la bila bakal cikgu masuk gua n berjumpa kamera..hehe..
sebagai peserta program ni gempak la..hehehe..

ni ada gambar2 semasa program dijalankan..
Gua Tempurung tu mencabar jugak la..
tapi best & santai..hehehe..






















setakat ni hanya ada gambar yang Gua Tempurung sahaja..
ni pun sebab guna kamera sendiri..
gambar yang lain akan di post dalam entri bahagian 2..
tungguuuu..hehehe..

10 comments:

Bulan said...

wahh.mcm best je.ehee

+dieabella+ said...

bestyeeeeeeeeeeeeeeeee!sgt jeles!!!!!

Cik Yana said...

Pehhh~ syoknye. Cik Yana tak pernah agi try masuk gua. Nak try sangat-sangat tengok muat tak lalu kat sempit-sempit tu. Hahaha~

cik nurussalwa said...

mcm best je.. n..bnyknye gambo~~~ rajin upload.. hehe~ nice2

:: Nonoy :: said...

beznyaa!! teringin nak msuk gua lg. huhu~ ;)

Abu Talib said...

memang mancabar minda dan fizikal ni

Eja Skylax said...

rase mcm penah jmpe jew crew nie ary tue...
hehhehe

Little Orange said...

teringin nak pergi gak ~

mira nur said...

gua tempurung.. sonok-sonok..ngeee :D

kotak hitam said...

giler best..
lama dah x buat aktiviti camnie...

Post a Comment