Subscribe:

Pages

Friday, 28 January 2011

Perjalanan Balik Kampung..

Assalamualaikum w.b.t. pembuka bicara..

cikgu dah otw balik ke kampung ni..
bertolak pukul 9.30 tadi..
ni berhenti mengisi perut kat mcd sambil tunggu akak..
kat mcd segamat..
nasib baik la mcd ade wifi free..
dapat jugak update blog..
cuaca hari ni hujan selebat2nya..
memang sejuk la..
menggigil duk dalam kereta..
jalan sibuk jugak hari ni..
mungkin masing2 dah cuti n nak balik kampung..
sampai je kat labis tadi jalan memang sibuk giler..
maklum la tengah kempen pilihan raya..
poster2 banyak kat tiang2 letrik n divider jalan..
memang meriah la..
kalau tak balik kampung ni cikgu memang akan turut serta menghangatkan suasana..
dalam pukul 1 jap lagi cikgu nak meneruskan perjalanan..
dijangka sampai kuantan pukul 3..
sampai terengganu pukul 5.30..

sekian sahaja untuk kali ni..
doakan cikgu selamat sampai ye..
sekian wasalam..

5 comments:

cikgu ainura said...

lepak kat mcD segamat?? mmg best.. 24hours...

Cik Mimie said...

hahaha..awat x roger2 lepak kt mcD segamat?? leh lepak sesama...hahaha..

iszieylyanziy said...

selamat bercuti :)

Azham Vosovic said...

Selamat sampai cikgu..jgn nakal2... hahah

pu3mas89 said...

huh.. nasib baek baru lepas lepak kat mcd.. kalau x mesti jeles sangat !

Post a Comment