Subscribe:

Pages

Saturday, 15 January 2011

Pengetahuan berguna..Kebesaran Allah - benua dan peta dunia..

Assalamualaikum w.b.t. pembuka bicara..

jom kita tengok video tentang kebesaran Allah S.W.T. ni..
mungkin ramai lagi yang belum mengetahui perkara ni..
cikgu pun baru akhir tahun lepas tahu pasal benda ni selepas tengok video ni..
dah lama dah rasa nak upload video ni..
tapi sekarang baru upload sebab sebelum ni lupa..
ok jom tengok ramai2..
semoga video ni memberi anda pengetahuan yang berguna..

video

jom la sebarkan kepada yang lain..
sape2 yang nak share amatlah dialu2kan..
sekian wasalam..

12 comments:

FiRdAuS RaShiD said...

begitu indah ciptaan Ilahi....

hamba allah said...

baiklah.. boleh diterima.. tapi kenapa perlu diterbalikkan sedangkan utara ke atas..?

lagipun, peta zaman dulu kala takde la se detail peta zaman skrg..

just my 2 cents.. nice post..

sesungguhnya kekuasaan allah itu terdapat di mana-mana.. terpulang kepada kita untuk beriman kepadanya.. ;D

iwan_dextrous said...

kebesaran allah.


Dextrous cyber life

sHa_uCuP said...

mm.. mnarik.. sikit, padat n mampat.. thanks 4 d info.. ;)

sgt2 secocok anda menjadi cikgu.. hee..

lini hasnan said...

tens cikgu share ilmu :)

niesz said...

subhanALLAH..cntik kan..

ijatnuar87 said...

begitu indah ciptaan tuhan...hanya kita saja yang buta untuk menilainya..

Idalara said...

Kebesaran Allah meliputi seisi alam..apa saja semuanya dari DIA..

Razin Khan said...

nk share leh cikgu

Mohd Firdaus said...

sila2 razin khan..

zmah said...

Pengetahuan berguna,berkat keamanan hidup...

Nashays said...

thanks for sharing

Post a Comment