Subscribe:

Pages

Thursday, 20 January 2011

Bukit Soga : Release Tension..

Assalamualaikum w.b.t pembuka bicara..

berakhir sudah kesibukkan n ketensionan mingu ni..
minggu ni memang busy sikit..
sampaikan nak update n blogwalking pun tak sempat..
balas2 ziarah macam tu je..

untuk meraikan kejayaan ni cikgu g panjat bukit soga..
bukit soga ni kat batu pahat, johor..
walaupun tak tinggi sangat tapi ok la jugak..
ramai member2 yang pancit..hahaha..
cikgu steady lagi..hehe..
ni cikgu ada sedikit buah tangan dari bukit soga untuk anda semua..

selamat datang ke Bukit Soga 

baru nak naik ni 

lepak tunggu kawan yang lain 

tolong aku..aku pening..nak muntah..haha 

kat puncak Bukit Soga 

ni pun kat puncak Bukit Soga

kat puncak Bukit Soga lagi 

ni dah otw nak turun 

bergambar lagi

sekian sahaja untuk kali ini..
sekian wasalam..

14 comments:

Mazni Maisya said...

itu saye!!!!! haha.
best sgt2..

Cik Mimie said...

bestnye..nk try pegi sana la t..huhu

Mohd Firdaus said...

jom3x..

Pem.Perpustakaan said...

bestnya,.. org Ganu dh samapai Bukit Soga... org BP pun tak samapi ctu agi =)

http://assistantlibrarymalaysia.blogspot.com

amny.. said...

besnye dpt join..
hehehhhe...

Arfa Hiday said...

nice sob! follow me back ha!
IN MY COMPUTER (IMC)

nkara said...

bestnya..tp jauh la pulak ):

suichi said...

wah...menarik juga tmpat ni yek..

chiLleD...!! said...

wah..besnye..jom cuba gunung jerai lak..he

-[miracle]- said...

woahh ! best ! :D

bintang27 said...

teringin nak nek bukit huhuhuhu........

namaku rahmat said...
This comment has been removed by the author.
namaku rahmat said...

aku org bp pun lum sampai situ lg..

http://keunikanhidup.blogspot.com

anisahsofiah said...

mnt bgambar la cikgu ni..hehe

Post a Comment